ADEC assessors explica les opcions per reclamar el pagament d’un deute en el seu nou webinar
El despatx d'advocats i economistes ADEC assessors aborda les solucions que es poden plantejar a l'impagament de deutes per part de proveïdors o clients en la segona sessió del seu cicle de webinars.
Continuant amb l'aposta d'acostar al públic en general els seus coneixements professionals, ADEC tracta una nova qüestió d'interès al món de l'empresa com és la morositat des d'una perspectiva prà ctica i accessible a tots els públics. El vÃdeo del nou webinar es pot trobar des d’aquest divendres al canal de You tube d’ADEC assessors.
Â
L'impagament de deutes comercials, com ara factures o rebuts de serveis o productes prestats, és una situació que plantegen molts clients d'ADEC assessors, però que afecta també a moltes petites i mitjanes empreses. Segons un dels socis fundadors del despatx, Ferran Bel, "sovint pensem que no val la pena reclamar un deute perquè la quantitat és molt petita o perquè costa molt temps, però la legislació ens ofereix diferents possibilitats" per reclamar aquests impagaments.
Â
El cap del departament jurÃdic d'ADEC Assessors, Carles Cases, detalla en aquest webinar quin és aquest ventall d'opcions que hi ha a l'hora de reclamar un deute. Per sobre dels procediments judicials, sovint costosos, Cases destaca el procediment notarial de reclamació de deutes. Un tipus de mediació en la qual un notari aixeca acta de la quantitat impagada i que, en cas que el deutor no la satisfaci, permet al creditor documentar el deute davant d'un jutjat. A més a més, Cases també fa un repà s a altres accions que es poden prendre en una situació d'impagament de deutes, com ara reclamar els corresponents interessos fixats per la llei.
Â
En cas de trobar-se amb un problema de morositat per part d'un client o proveïdor, ADEC assessors posa a disposició el seu equip professionals per realitzar un diagnòstic personalitzat i adaptat a cada tipus d'empresa. És el mateix acompanyament que ja reben els clients amb els quals treballa ADEC assessors de manera habitual. "Davant d'aquestes situacions, no es pot tenir una actitud passiva. Cal ser proactius i intentar solucionar-ho perquè aixà la nostra empresa pot guanyar molta competitivitat", afegeix Ferran Bel, cofundador de despatx.
Â
El cicle de webinars d'ADEC assesors és només un dels continguts digitals que ofereix el despatx d'advocats i economistes tant als seus clients com al públic en general. Els continguts en lÃnia que ofereix ADEC assessors, alguns d'ells exclusius pels clients, és una mostra de l'evolució constant d'aquest despatx d'economistes i advocats fundat a Tortosa l'any 1990. En les seves tres dècades de trajectòria, ADEC s'ha sabut consolidar com un despatx lÃder en el sector de l'assessoria empresarial grà cies a un equip multidisciplinari de professionals que permet oferir una à mplia cartera de serveis i dispensar un tracte proper i adaptat a cada necessitat.
Â
Â